maka dengan ini...

1 comments
maka dengan ini. dengan suka cita sekali. dengan penuh bongkak, takbur, eksyen, saya melancarkan portfolio pertama saya dengan kalimah mulia, Bismillah ar-Rahman ar-Rahim.
Photobucket

Datang..Lihat..Capture..
capture the good moment is priceless


**klik pada gambar untuk meneruskan nafsu melihat gambar.
bak kata salah seorang peminat saya.. woohooo..

yang sebenarnya

2 comments
oh saya sebenarnya tersilap percaturan. entri sebelum ini, sama sekali tidak benar. ataupun boleh dikatakan kurang tepat lagaknya. mana taknya! 4 hari untuk bulan ini sungguh tidak bermaya dibuatnya. kenapa? saya menjadikan Kuala Lumpur - Jeram seolah-olah dari Klang menuju ke Shah Alam. konon-kononnya macam dekatlah Kuala Lumpur - Jeram. habis lelah keadaan saya.

secara kronologinya,
hari pertama saya bergegas menuju ke UniKL. kononnya saya diperlukan disana untuk menentukan masa depan saya (konon-kononnya). keesokkannya, pagi-pagi lagi saya sudah bergegas ke PWTC untuk memasuki dunia buku. sejurus sebelum solat jumaat, bergegas menuju ke Gombak (jangan tanya saya kenapa). kemudian ada rakan saya yang kreatif menyebabkan saya kembali ke PWTC. oh bukan untuk masuk kembali ke dunia buku. bukan! tapi dek kerana rakan saya yang kreatif (juga, jangan tanya siapa).

hari yang sama, dengan kelajuan 160km/j (sedaya mungkin) menuju ke Jeram. ada bachelor party di situ. oh bukan. tapi ala-ala parti jugalah. esok pula tidaklah memenatkan sangat. cuma ke Shah Alam sambil diisi sedikit dengan aktiviti-aktiviti faedah (mudah-mudahan).

hari terakhir, saya kembali ke Jeram untuk ambil hadiah. setelah berpeluh-peluh di situ, cis ada yang kreatif mengajak saya kembali ke Kuala Lumpur. cis! tapi kali ini ke KLCC, menuju ke dunia IT. cis!

oh baru saya perasan. daripada banyak-banyak perbuatan saya, secebis sahaja yang mengingatkan saya ke dunia yang sana. oh tuhan, berilah saya taufik dan hidayah, mudah-mudahan.

nota kaki - portfolio saya akan siap tak lama lagi. saya kan baru lepas habis sibuk. sabarlah sedikit lagi.

entri khusus untuk mereka yang sepatutnya III

4 comments
sesiapa yang teruja? nah satu lagi!!

4 itu sudah tidak sibuk

0 comments
ini adalah entri pertama (baca : entri serius yang pertama) setelah menerjah masuk bulan april. ya entri pertama. okeylahkan, saya mula manambahkan entri pada 5 april. taklah berhabuk sangat macam sebelum-sebelum ini.

tiba-tiba saya menjenguk entri lama saya di sini. jika di bandingkan dengan keadaan saya sekarang, hmm... kontradiknya sangat terlampau-lampau. ya sangat melampau-lampau. kadang-kadang saya senyum sendiri. mana ada time-time sekarang saya nak busy-busy lagi. pura-pura sibuk macam sekarang adalah. yalah, masa yang ada sekarang tak pernah digunakan sebaiknya. misalnya, menambah entri. walhal masa saya melimpah-melimpah. orang kata sampai dah tak tahu apa nak buat. kosong sangat. oh! alangkah tak bersyukurnya saya.


sudah beberapa bulan pergi.
cukup-cukuplah.
doakan.

entri khusus untuk mereka yang sepatutnya II

1 comments
hoho...

nampaknya kelihatan ramai yang termakan janji-janji manis. masing-masing menunggu pelancaran portfolio saya yang pertama. wohoho... saya sebagai tuannya pun teruja. kau sebagai pembaca setia apatah lagi. hoho...

tapi sebelum perlancaran, biarlah saya memberikan sneak preview yang memberi unsur suspens, ala-ala filem blocbuster konon-kononnya. satu demi satu sneak preview akan saya paparkan. tiba masanya... akan langsai juga janji-janji manis saya. hoho...


*suka pun ada. bangga pun ada. apa nak jadi dengan saya ni. hmm...