habuk menebal. pasti mungkin.

ya.. memang. habuk makin menebal. pasti mungkin.

ya. aku memang tidak hiraukan blog ini. walau terdetik di hujung kalbu ingin menulis. tapi. aku tetap juga malas. kurang bernafsu kata orang. mungkin nafsu menulis tidak memuncak sepertimana waktu merasmikan dulu. ya, mungkin. [oh ya..jgn fikir yg bukan² ya..~]

KOMA
------------------------------------------------------------
"kau kena ajar aku" member via sms
" -blank- " aku [a.k.a kredit tidak berbalance] ha ha ha ha

"kau dpt mesej aku" member lagi via IM
"dpt..nak ajar apa?" aku via IM
"ajar make-up blog" member via IM
"hurm...kejap nak pegi makan.." aku via IM
------------------------------------------------------------

KOMA

aku. keseorangan. menunggu waktu. demi KKJ. huh...~

0 comments :: habuk menebal. pasti mungkin.