marah kerna cinta @ benci?

aku bengang aa~
tapi tak tau marah sebab apa
cinta @ benCi?

~

waktu ramadhan..
cam besa aa
sekolah suh buat tarawih
badar pun susun aa..
setiap malam.. 2 rakaat 1 muka
agak letih gak aa [walau pun bukan letih sgt pun]

tapi...
aku angkat takbir je..
denga 'huha huha' [bising]
lepas rukuk je diam..
maknanya ikut imam time rukuk la tu [buleh pakai ke solat camtu?]
sblm tu buat pe?
huh~

tu yg bengang tu..
abeh solat je.. tgk belakang..
kanak2 form1 ngan form2
dah la kanak2
bajet besar, dah byk pahala..
panas betul laa

time witir lagi aa
tanak ikut terus..
kononnya nak tilawah dulu..
esok pagi qiam ngan witir sekali.. [betul ke?]

awal solat sampai abes
macam ade bazar kat jalan TAR..
alih blkg tgk..
kanak2 tu tgh borak + bising + 'guling'
mau tak panas!~

aku pun tanya la pendpt member~
"kau nak buat ape ngan kanak2 ni?"
"kalau aku ckp ngan tenang..tanya dia..apesal tanak solat..apesal..blabla.."
"tapi takleh gak doo...asyik ckp je..tepu gak"
"ntahnya..kita belasah jom..pukul je kanak2 tu.." member sorg nyampuk
"erm.. tak best ah.. kalau aku, aku baling je molokov cocktail kat diorg tu...biar mati terus.."
huh~



aku rindu aa zaman aku form1
senior baik, budak kecik pun baik.>~

1 comments :: marah kerna cinta @ benci?

  1. Best information !!!

    Find Your Best link ->

    Tips To Buy Laptop
    Best Laptop
    Best Seller Laptop & Notebook
    Notebook
    How to Find Best Laptop
    Download Free Antivirus Software
    Online Business
    Best Antivirus for Laptop




    Software for remove all virus on your computer
    http://www.blanjo.com