hari itu..

I
Lykkah kta dgelar org yg b'sama mprthnkn alAqsa sdgkn p'ngrbann kta x sebsr umt Palestin?
Allahumma harrir qudsana wajaalna min junudit tahrir!Slmt Hr Alquds 07


11:40 21/8/07

teks pesanan ringkas yang pertama sekali masuk ke dalam kotak masuk ketika membuka telefon bimbit saya. sebelum itu,telefon bimbit saya ada sedikit masalah. cukuplah saya katakan ada masalah, tak perlu tahu kenapa.
terdapat 2 pengajaran yang berguna buat saya. (orang lain mungkin banyak lagi, mungkin. sila tambah sendiri. okey?) pengajarannya :
  • dengan adanya teknologi-teknologi yang canggih dan moden, penyebaran maklumat sungguh pantas dan tangkas.
  • dengan adanya teknologi yang cool dan power, secara automatik akan mengacau-bilaukan ejaan dan tatabahasa; subjek dan predikatnya untuk bahasa melayu hasil daripada penyebaran teks pesanan ringkas sebegitu. "waa..aku nak spm daa..jangan laa tulisan huru-hara. kang terbiasa..."


II
Oit,ko kt mne? kt skola ke kt umh?
23:19 21/8/07
ini pula? haha... saya terkantoi tidak pergi ke sekolah lagi. minta maaf. saya sedikit malas dan ya...malas! tiada alasan lain. walaupun saya tahu, trial spm tinggal 2 minggu sahaja lagi. wtf??


oh ya..~ selamat hari memperingati al-Quds!

0 comments :: hari itu..