4 itu sudah tidak sibuk

ini adalah entri pertama (baca : entri serius yang pertama) setelah menerjah masuk bulan april. ya entri pertama. okeylahkan, saya mula manambahkan entri pada 5 april. taklah berhabuk sangat macam sebelum-sebelum ini.

tiba-tiba saya menjenguk entri lama saya di sini. jika di bandingkan dengan keadaan saya sekarang, hmm... kontradiknya sangat terlampau-lampau. ya sangat melampau-lampau. kadang-kadang saya senyum sendiri. mana ada time-time sekarang saya nak busy-busy lagi. pura-pura sibuk macam sekarang adalah. yalah, masa yang ada sekarang tak pernah digunakan sebaiknya. misalnya, menambah entri. walhal masa saya melimpah-melimpah. orang kata sampai dah tak tahu apa nak buat. kosong sangat. oh! alangkah tak bersyukurnya saya.


sudah beberapa bulan pergi.
cukup-cukuplah.
doakan.

0 comments :: 4 itu sudah tidak sibuk