Hari-hari yang Tak Tersangka-sangka

Ya.. Hari-hari yang tak tersangka-sangka.

Hari Sabtu.
Buat pertama kali dalam hidup saya, saya buat perkara yang tak pernah terlintas langsung dalam benak saya. Serius. I earn some money with thing that I like. Ha ha ha.. Projek pertama saya, insyaAllah akan membawa hasil, dan mungkin akan berkembang lagi. Dengan izin Allah.
Tunggu `lah pra-tonton yang bakal ditayangkan tak lama lagi. Juga dengan izin Allah.

Hari Ahad.
Buat pertama juga, (dan paling penting; paling gila dalam dunia materialistik saya) saya keluarkan duit yang tebal-tebal untuk shopping (baca : beli-belah di Pesta Komputer). Ha ha ha.. Pergi tanpa niat, pulang dengan hasil yang agak lumayan. Sila jangan ikut langkah seperti saya!

Hari Isnin.
Dan pertama kali juga `lah, saya buat kerja tak senonoh (baca : kerja gila). Ada patut, saya sempat bersantai-santai, bersenang-lenang, berjoli-joli sebelum masuk kelas. Hasilnya, berlari-lari anak saya dibuatnya dek tak mahu lambat masuk ke kelas.

0 comments :: Hari-hari yang Tak Tersangka-sangka