Saya terima mesej!

Beberapa hari yang lepas. Telefon bimbit saya didatangi satu teks pesanan ringkas. Bertulis;
dlm ktm ni,tnmpk student -nama sekolah- brskirt atas -nama anggota badan-, tigt plk. Cuti ble?

Kesimpulan;

Pertama
Nampak sangat saya berada di tempat yang salah. Orang macam saya tak punya kekuatan langsung untuk berada di tempat yang.. macam sekarang, tempat saya berada.

Kedua
Bila pengirim teks pesanan ringkas tersebut mention tentang cuti, baru saya sedar. Saya sudah lalui semua ini hampir satu semester. Wah wah....

Ketiga
Saya tak segera jawab mesej tersebut sebab tempoh kredit panggilan ketika itu sudah luput. So, ini jawapannya. "InsyaAllah awal bulan Disember"

4 comments :: Saya terima mesej!

  1. saya tiada cuti?

  2. sudah cuti tu.. sudah `lah !
    saya ni belum cuti :blush:

  3. tgh student berskirt terigt pe?? igt kau ke? igt taylor?

  4. entah.. tanya `lah si pengirim mesej!
    ha ha ha