Cara-cara menenangkan fikiran

Lantaklah! Apa nak kata pun. Saya rasa saya tak setenang dulu. Jadi saya cari jalan untuk keluar dari kemelut ini! InsyaAllah berada di landasan yang elok.

Saya buat aktiviti mengcustomize desktop. Best! Serius best!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Visual Style : NervosaVS
Wallpaper : Minimalist
IconPackager : F.I.P
Dock Icon : Eclipse 2
Rainmeter : SummerSlide


Sekurang-kurangnya lega jugalah hati yang lara ni. :)
Alhamdulillah~

6 comments :: Cara-cara menenangkan fikiran

  1. klik untuk resolusi menarik!

    oh ya. sebarang persoalan tanyalah di sini. insyaAllah kita kongsi-kongsi idea. :)

  2. syir, apa website yg kau kte ari tu??

    aku dh lpe...

    sori...

  3. www.deviantart.com

    byk manfaat insyaAllah
    *kalau nak tutorial photoshop pun ade jugak!

  4. bukan ke kite da blaja. riyak tu sifat x elok. haha.

  5. bukan riyak!
    kongsi-kongsi idea `lah :freak:

  6. ini agak cool!